Lumea interpersonala a copilului | Daniel N. Stern

Lumea interpersonala a copilului | Daniel N. Stern

Trei

59 lei
Produsul este indisponibil la noi
Verifica stoc pe Carturesti

Descriere

Cum se dezvolta copilul? Parcurge anumite stadii bine delimitate, asa cum aflam din psihologia traditionala? Atasamentul, dependenta si increderea in ceilalti sunt rezervate doar primei perioade a vietii? In aceasta carte, Daniel Stern integreaza studii clinice si experimentale, pentru a-si sustine perspectiva revolutionara asupra vietii emotionale si sociale a copiilor foarte mici, cu implicatii extrem de extinse in toate domeniile psihologiei si psihoterapiei. El pune subiectivitatea si intersubiectivitatea in centrul investigatiei psihologice, formuleaza o noua teorie a sinelui - scotand in evidenta un sine emergent, un sine central, un sine subiectiv si unul verbal - si face legaturi intre aceasta noua teorie si problemele terapeutice importante. Cartea de fata reprezinta o lectura esentiala pentru psihologi, psihoterapeuti si pentru toti cei interesati de psihologia copilului si de dezvoltarea personalitatii umane.Daniel N. Stern (1934-2012) a fost profesor de psihologie la Universitatea din Geneva si profesor de psihiatrie la Universitatea Cornell. Expert in dezvoltarea copilului, a realizat timp de 30 de ani numeroase studii despre relatia mama-copil. Dintre cartile sale, la Editura Trei au mai aparut Jurnalul unui bebelus si Venirea pe lume a mamei.Progresul cunoasterii in domeniul dezvoltarii umane a revolutionat modul in care intelegem bebelusii si copiii mici, cu implicatii extinse in teoria si practica clinica. Atat in calitate de clinician, dar si ca cercetator imaginativ, Dan Stern a fost in primele randuri ale celor care au determinat aceste progrese. Aceasta carte splendida va fi primita cu bucurie de orice clinician.Dr. John Bowlby, Clinica TavistockO carte importanta, scrisa de un cercetator si clinician de frunte. Daniel Stern combina abordarea clinica cu cea experimentala, explorand importanta cruciala pe care o are experienta timpurie in stabilirea scenei pentru o dezvoltare optima sau pentru periclitarea viitorului copilului. Si pentru a realiza acest lucru, el aduce impreuna idei din cercetarile asupra bebelusilor, din psihanaliza si din dezvoltarea copilului.Dr. T. Berry Brazelton, Harvard Medical School